Lite upp lite ner..

När man är nere på botten och det käns som att det inte kan bli värre så är det nästan löjligt hur förvånad man blir när det faktiskt blir värre ändå. Som en käftsmäll kommer de ännu mer skit.. När man sen väl tar sig upp ur gropen som man själv har grävt ner sig i så är det alltid lite upp lite ner.. lite upp å lite ner igen. Vill att den perioden bara ska vara över nu. Skita i allt och bara må bra. Koncentera mig på det jag ska göra och mår bra av. Går väl dock inte sådär jättebra.

Men idag börjar jag dagen lugnt med en ansiktsmask, dusch, frukost, smink och hår-fix, följt av finbesök av Linda och förhoppningsvis en prommis med Ayla och en tripp på stan. Verkar blåsa sjukt mycket idag, men solen skiner ju iaf :)

Idag ska jag ta och prova ett nytt franslim som jag inte provat tidigare. Duo heter det. Jag har tidigare bara haft Make up Stores franslim som tyvärr har gett upp på mig nu på slutet :( Har hört mycket bra om Duo-limmet och hoppas på att få bra resultat. :)


Kommentarer
Postat av: LenaMarii

Ja precis! :)

Den var riktigt härlig att gå med, bra gung i också och bara toppen helt enkelt! :D Längtar tills den kommer (haha nörd jag vet)...



Hur funkade limmet förresten? :)

2011-03-04 @ 23:06:33
URL: http://lenamarii.blogg.se/
Postat av: LenaMarii

Åhå låter ju riktigt bra det :) Kul att du blev nöjd!



Ooooh, vad snällt gumman :]

2011-03-06 @ 21:38:54
URL: http://lenamarii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0