Lunch på stan

Vart inge Nolia idag heller..
Men jag och Hampus orkade inte vänta på att älskling
skulle bli klar i lägenheten (tur de) så vi hoppa på bussen och for
till Jessie! Vi (jag jessie, daniel och Hampus) snurra ner på stan
sådär lagomt till att bli "instängda" på en symaskinsaffär
eftersom de ösregnade... Men där kunde vi ju inte stå hela dagen
så vi sprang över till Mecka å luncha!

Är det bara jag som har missat att dom har gjort om där inne?
Sjukt snyggt har dom fått till det iaf!
Dom höga fåtöljerna dom hade skulle ja nästan kunna döda för!
Såååå snygg varom! ^^
(Ska sno en bild av jessie sen!)



Kommentarer
Postat av: Jessie James

hehe kom på msn då :P :D

annars så snor du dom genom att gå in å kommentera. då försvinner "låset" HAHAA ^^

2009-08-03 @ 19:25:42
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

snygg blogg du har!

2009-08-03 @ 20:00:22
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hörde att det regnat i stan, men jag och mamma har legat och pressat ute vid havet hela dagen! "Inte ett moln så långt ögat kan nå, inte en droppe regn på fleeerraaaa daaarrr" *sjunger

2009-08-03 @ 20:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0