The international

Andra dåliga filmen jag ser med Clive Owen..
Tror han får ha ett litet uppehåll nu..

dålig film

Louis Sallinger (Clive Owen) är en interpolagent som tillsammans med åklagaren Eleanor Whitman är fast besluten att klara upp en rad skumma händelser som alla kan kopplas till en av världens största banker. Vapenaffärer och lönnmord dras upp till ytan, med fara för Sallingers eget liv. Inte ens inom den egna organisationen är det säkert att uppgifter och information är korrekt då banken har kontakter överallt.

Njae ingen Kinn-film de här inte.
Nästa gång är det seriöst min tur att välja film,
så jag har nåt bra att skriva om! ^^

Tummen Ner..


Kommentarer
Postat av: Metalnallen

Tycker inte den var dålig, men kanske inte lika bra som många av hans andra filmer, men denna var lite mer komplicerad, och man fick hänga med i filmen för att förstå!

2009-08-04 @ 08:43:00
URL: http://metalnallen.blogg.se/
Postat av: Metalnallen

Hehe, ok! Jag tycker det kan bli väldigt bra om en film är invecklad, men det finns ju undantag! :)

2009-08-04 @ 11:27:12
URL: http://metalnallen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0