Bajaa Päron!

Äntligen.. Lilleman Vägrade sova förut.. nu har jag äntligen fått isäng han.
Dock i våran säng =  jag måste ha koll på han så att han inte vaknar och springer
ut för trappen själv!
Tur vi har loft så man både ser och hör rätt mycket där uppe ^^

Tycker Gubben ska ta å komma hem nu så jag får hoppa in i duschen å
börja fixa naglarna osv! Det tar ju typ evigheter för mig ^^

Jag och camilla tar nog 16.20 bussen in till stan sen och far hem till henne
och börjar klunka Baja Päron!


mmm underbar!

För er som inte har haft nöjet att smaka den så smakar den precis som lite krämigare
piggelin-glass! Fast liiite skarpare avslut då haha



Sjukt taggad inför kvällen!
Inte så konstigt att jag vill ut å hitta på saker när man har suttit hemma
med en febrig hampus i en vecka, eller bara målat panel hela dagarna!

Vi ses på dansgolvet ikväll va? ;)

Kommentarer
Postat av: Pia

Baja päron är mums!



I know, its wierd. :s

2009-12-05 @ 13:58:00
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0