Jag utökar min önskelista!


OJA! Jag vill ha den!

Gick på stan idag och vart nästan lurad av en försäljare att impulsköpa en ny mobil!
Tur att han inte hade nån rosa på lager för isf hade ja tagit den direkt!
Men jag fick vara och peta på den svarta modellen och den  va himla trevlig
må ja säga! ^^

Hoppas denna dyker upp i nån av mina hemliga klappar! ^^
Kan ju inte veta allt jag får innan jag har öppnat det? :P haha eller?

För er som inte vet de så har jag ett extra sinne för att lista ut vad det är i julklappar,
presenter ja allt som är inslaget.. haha
Jag kommer bli mängda förvånad om de inte är en sodastreamer i ett av paketen som
redan ligger under granen..
ögonmått som en örn! En inslagen låda klaart som fasen att de är en sodastreamer daah..
Vi ser väl hur rätt jag har på julafton ;)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad e det där för mobil då? Du kanske måste satsa på en rosa så den verkligen fungerar den här gången? ;)



Jo jag ha kollat hemsidan, bruka göra det ibland, men oftast skriver ni ju om varje plagg på bloggen just därför jag missade det nu :P

2009-12-18 @ 23:50:17
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0