Planeringsexpert?

Ja vi som skulle upp tidigt idag å fara till stan..
Å här sitter jag nu igen å väntar å väntar..

Min mamma är expert på att planera.. och sen göra precis
tvärt om! usch de är så drygt.. förstör ju hela min dag också..
å Hampus!
Tänkte ju att han skulle få ta en skön liten tupplur i vagnen på stan
men nä nu får jag en nyvaken tröttnöt i bilen istället som bara helst vill
mysa men inte får de.. gud så nöjd han kommer bli..

Men vi tar oss väl iväg förr eller senare.. Jag ska även hinna med att
julpimpa naglarna och baka nå olika kakor idag. Känns lite fullt upp men men
Hoppas de blir middag på stan så ja slipper bry mig om det också!


Kommentarer
Postat av: jessie james

yeey kanske ses på stan då :P

2009-12-23 @ 12:15:55
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Johannah

God jul på dig själv! :-)

2009-12-23 @ 12:40:47
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0