Posten luras!

Idag när jag var som mest deppers över att jag inte skulle få min nya
mobil det här året så fick jag ett sms..
"Jahaa nån jävel som vill veta vad man  har för nyårsplaner!" tänkte ja direkt
Men till min lycka så var det från posten och att min mobil hade landat på
Matboa i Tavelsjö!

WOOHOO! :)

Jag är sjukt nöjd!
Tack gubbegubb för bästa julklappen! :]


I Love it!

Sen komme Gubben hem från jobbet med min lilla finfina vinst som jag vann
Ciccis blogg! ^^ Helt otroligt att jag kunde ha den också! woohoo! ^^
Kanske får ha den imorron till min nya kjol? hmm tåls å tänka på!


Fin topp till miig! ^^ Tack tack! :]

Så de här har som överlag varit en riktigt bra dag. Hampus har varit snäll i omgångar iaf
haha = inte jobbig hela tiden..
Vi fick mat hos mamma och hon va inte heller dryg hela tiden.. så ja helt okej dag
men finfina presenter! :)

Nu vill ja ha mina skor från Nelly också! ^^ hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0