Shoppat

De blir nog mest bara saker åt mig när vi går på stan nu innan jul.
Undra vad ja då ska shoppa på mellandagsrean? haha finns inget kvar då.. ?
joooorååå skor i massor!

Blålila klänning från H&M 99:-


Svart klänning från H&M 199:-

Hittade även ett sött litet tunt zebramönstrat diadem på Lindex som passar utmärkt till
min nya scarf från Cloey.se
De va ett två pack så man fick ett rosa också som passar till mycket i min garderob! ^^



Gubben fick sig iaf ett par nya jeans (ÄNTLIGEN)
å Hampus fick en fin skjorta och väst till jul så nu fattas de
bara ett par fina byxor ^^
Men de kommer fixas imorron då ja ska på stan med mamma!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Båda va snygga!

Åh jag hitta värsta snyggklänningen på rea på HM! Som jag inte kan ha nu såklart men jga hitta ba massa billiga snygga klänningar nu ba för att det e det enda som jag INTE ska köpa. Kanske ska bunkra på mej tills nästa år? :)

2009-12-23 @ 02:24:00
Postat av: Johannah

Mycket fina!

2009-12-23 @ 10:10:25
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0