Snö!

yeay! Nu hoppas vi att snön är här för att stanna! ^^
Inge mer blött, grått och tråkigt väder!
Snö, kallt och sol vill vi ha!

Jag älskar att ha hus och slippa skotta!
Granne med traktor is the shit! ^^
300kr om året för skottning  och då är han snabb också!
vakna idag och såg att de va asmkt snö ute.. jaha skotta tänkte jag..
på med varma kläder och öppnar dörren.. sweet already done!

Ska hämta upp Hampus hos dagmamman senare idag.. men Älskling jobbar till 8 idag
så ja övertala mamma att komma å hämta upp oss sådär lagomt så ja slipper gå 3km
för att hämta hampus å sen 3 km hem igen :P
Så då far vi till henne och äter å sen får Älskling hämta upp oss där! ^^





Inga paket idag heller.. suck..
Har suttit nu på morronen och mailat hong kong! ^^
Hoppas dom svarar på engelska den här gången!



Kommentarer
Postat av: camilla

vilken fin blogg! :D

allt bra? :)

2009-12-01 @ 16:41:41
URL: http://onlyoursunshine.blogg.se/
Postat av: fuck you i´m from småland

haha jaaa :)

jasså va den? Hmm jag är ju inget twilight fan direkt men man kanske ska se den ändå. ladda ner den kanske :)



Näe! Har du snö !! Va fuskit!

Ta en bild! Jag älskar snö! Har du mkt snö?? eller ligger det bara lite på backen?

2009-12-01 @ 19:20:01
URL: http://martinastork.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh julklappar, fan va jobbigt. Tror jag sitter hemma o klickar hem allt från nätet istället :P Men det känns rätt skönt att det blir julklappsleken på Johans sida också så man slipper tänka ut va man ska köpa till alla.



Jag vette fan om jag inte gillade första Twilight filmen bättre...den andra va ju super såklart men jag vet inte...

2009-12-01 @ 23:23:49
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0