The story of my life

Förutom en bra jul så är fan hela mitt liv upp och ner just nu.
Jag är så less på allt (jaa fortfarande) så min lilla idé om att
rulla ihop mig till en liten boll å ba självdö ett tag känns jävligt lockande.

Varför ska det alltid komma en massa problem i livet?
Varför blir saker för bra för att vara sant?
Varför kan de inte bara vara bra för?

The story of my life - Allting är alltid mitt fel.
Jag gör aldrig nånting rätt, Jag kan inte ens förklara
så att "folk" förstår vad jag säger, Spelar ingen roll om jag
har sakt en sak 3-4 gånger jag har ändå aldrig ens nämnt det.

less less less less å Jätteless..

Jag vill till en annan del av världen..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Känner igen det där med "men det har du aldrig sagt?".....Eh jo? Typ 10 ggr!!! (men ingen lyssnar)



Undrar just hur du mår, men vi kanske skulle kunna gå på bio nån kväll? Jag är också rätt bio sugen för det är ju mitt enda nöje nu när jag inte kan festa!

Men det blir väl svårt att hitta nån film du inte sett redan? :P

2009-12-27 @ 19:04:27
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0