Vi såg New Moon igår

Och OJ OJ OJ SÅÅ bra den var! ^^
Den här filmen krossar ju nästan första filmen med hästlängder!
De händer mer i den, Mer action och mycket mer kännslor!
Love it!

Hoppas att 2012 är lika bra!

Dock vart jag lite besviken på sf.. Vi beställde en popcornmeny innan
filmen börja, de va inte ens nån kö efter oss och ändå hade tjejen i kassan
så brottom att ta betalt att vi inte fick dra vårat sf-kort som alla poäng sammlas på
innan hon va klar. Måttligt kass början på kvällen eftersom jag sa "VÄNTA ja ska ta fram
sf-kortet kortet också!"
Sen att det inte ens går att efterregistrera bonusen på kortet är fan bara sjukt!

Nä då fick jag en mail adress till kundservice dit jag ska maila och fråga hur vi ska göra,
sen ska jag enligt en snubbe i kassan måsta posta iväg kvittot till den jävla menyn vi köpte
för att få in poängen på kortet.

Snubben i kassan sa att "det är ju ganska mycket jobb för några få poäng, så de flesta brukar
skita i det" Hur kan man säga så? Varför gör man så?

Seriöst jag är besviken.

För det första: Har man ingen befogenhet att efterregistrera bonusen på korten så måste
man väl ändå som kassapersonal Fråga om man har ett klubbkort eller inte?!
Jag skulle då Aldrig sätta mig i den sitsen om jag jobba där!
Sen att nån helt annan kille rycker in och säger åt mig att det inte är lönt att orka göra allt
dedär de är ju också bara sjukt?

För det andra: Vem fasen har ett sånt system där man inte kan efterregistrera bonus på ett
klubbkort? Otroligt korkat av dem.

Tur för dom att filmen var sjukt bra och att de inte finns några andra biosalonger i stan! ^^
Men jag älskar bio så va gör man? ♥

Kommentarer
Postat av: Placebohoe

Väldigt bra film :)

2009-12-01 @ 20:54:30
URL: http://placebohoe.blogg.se/
Postat av: Stefanie

Jag tyckte inte om andra delen av filmen, men jag antar att de attraktiva skådespelarna vägde upp för det, tihi ^_^

2009-12-01 @ 23:21:29
URL: http://stefaniesays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0