Lite om mig

Ja det är kanske lite lättare att bara fylla i en sån här lista som man snor från någon,
när man ska skriva lite om sig själv
än att sitta å rabbla på om allt man gillar å gör å hej och hå..


Om Mig
Namn: Kinn
Födelsedag: 21 Februari
Ögonfärg: Blå/grön, gula..?
Hårfärg: Brunt
Längd: 169 cm
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Fisk
Skilda föräldrar: jupp
Svagheter: Tänker föör mycket. Orkar inte lära mej sånt jag inte tycker är kul.
Rädslor: Spindlar, nålar..
Årets mål: Lyckas med företaget, kanske ta körkortet, lära mej att göra akryl och gele naglar :)
Det första du tänker när du vaknar: oftast "bara 10 minuter till"  eller "aah Hampus är vaken"
Gånger du flyttat: 8
gånger :S
Kuddar i din säng: 3 st
Syskon: Bror Jens
Kusiner: 3 st
Piercings: Jag hade i naveln men den togs bort under tiden ja va gravid.
Tatueringar: Nej och de lär aldrig bli några heller.

FRAMTIDEN
Namn på barn:
Hampus,
Antal barn: En pojke hittills, Hampus. Fler lär det bli.
Plats för bröllop: Har inte riktigt tänkt på de än..
Vad vill du bli när du blir gammal: Lycklig.
Drömjobbet: Make up artist, finns mer i tankarna också.. 

Drömhemmet: Ett stort 3våningshus med stoorgård i närheten av en sjö.

FAVORIT
Mat:
oj.. de finns så mycket som är gott men en sallad sitter ju aldrig fel.
Dryck: Cola, vatten, saft..te på kvällen och morgonen.
Sport: Hästhoppning & fotboll.
Djur: Hund
Glass: Choklad, mango.. finns så många goda men de är iaf två favoriter.
Artist: är inte så uppdaterad på musiken just nu.
Spel: Nintendo Wii
Nummer: 21 har de Alltid varit!  
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar å Sol!
Radiostation:  En utav dom?
Låt: för många för att tas upp här :P

HAR DU NÅGONSIN ...
Varit kär:
Ojaa!
Blivit dissad:  Inte sådär så att jag har brytt mej?
Rymt hemifrån: när jag va jätteliten så rymmde jag upp till busskuren..
Föreställt dig ditt ragg naken: Nej.
Skolkat: Ja det har väl hänt..
Sovit utomhus: Ja för många gånger.. jag föredrar sängen hemma..
Gråtit i skolan: Nej.
Spytt i skolan: Nej.
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: HAHA vars ska man börja..?
Sett en död människa: Ja.. :(
Använt droger: Nej, det är något som jag aldrig kommer göra.
Ätit sushi: Jag vet inte om de mamma gjorde en gång räknas men de va då inte gott?

THIS or THAT
Cider/Öl:
förut va det iaf öl
Pepsi/Cola: Cola.
McDonalds/Burger King: McDonalds.
Choklad/Vanilj: Choklad!
Jordgubbar/Blåbär: Jordgubbar
Kött/Veg: Kött
Tv/film: spela roll om de är bra?
Gitarr/Trummor: Gitarr.
Adidas/Nike: ?
Kinesiskt/mexikanskt: Kinesiskt
Kakor/Paj: Kaakooor
MTV/VH1: MTV.
Blind/döv: om ja blir nåt utav dem tror ja inte att ja få välja..
Kött/fisk: Kött.

KAN DU
Gå ner i splitt:
Förut.. nu vet ja inte om ja ens vågar försöka.
Skriva med båda händerna: eeh jo..
Blåsa en bubbla: Svårt?
Ha ögonen i kors: ne man ser väl nog dum ut ändå?
Nudda näsan med tungan: Nej.
VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade:
Ronny
Du pratade med: Ronny
Du skrev till på msn: Lena
Du kramade: Hampus
Du skällde på: Mamma.
Du kysste: Ronny
Du hade sex med: Ronny.
SENAST DU
Skrattade:
Åt Hampus för några minuter sedan.
Grät: eeh de va ett tag sen.. inte satt ja skrev upp det precis..
Tuggade tuggummi: Nån dag sen..?
Drog ett skämt: igår?
Sjöng en sång: Jag och Hampus sjunger helatiden :) haha

Kommentarer
Postat av: Lena

Mangoglass tror jag inte att jag har provat, den lät då sjukt god iaf :) men glassäsongen har nog inte börjat än, inte för mig iaf - brrrr

2009-02-11 @ 22:58:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0