Deppers

Mjo nog är man fortfarande lite depp över att vi inte
fick huset i budgivningen. Visst finns de säkert fler hus
som kommer passa oss men de där är första huset som båda
har tyckt om och trott att vi skulle trivas i..
Känns drygt att leta efter ett annat hus nu igen.
Kommer inte ut så speciellt många hus i Hörnefors.. *suck*

Mitt i deppen igår så drog vi till Maxi en sväng..
Jag ville ha typ 4 par skor men slutade med att jag inte
köpte ett enda par :( (ännu mer depp)

Sen gick vi in på Maxi för att handla. Hortan kom och
mötte upp oss där inne. Älskling köpte ett nytt fiskespö.
Jag köpte nästan ett par skor men streckkoden funkade inte
så då sket jag i dom också.. (snacka om kass dag!) 

När vi väl kom ut från Maxi va alla så hungriga såvi höll på att dö.
Självklart skulle de va två miljoner folk inne på McDonalds så vi packe 
in oss i bilen och for till Ersboda och käka där istället!

Med ingen lust att fara hem efteråt så for vi och spela minigolf på hedlunda ,
Jag, Älskling, Hortan, Ante och Gotte och efter de lekte vi i lekparken där.
Dom stora pojkarna lekte mycket mer än Hampus!  haha

Väl hemma vart det ett parti Yatzy och filmmys.

Så slutet av dagen sög inte totalt iaf.. :P

Kommentarer
Postat av: Jessie James

haha stora pojkarna...ojoj :P där skulle du haft kameran i högsta hugg :D

2009-07-23 @ 12:36:35
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0