Ny mobil

När ska det sluta?
I tisdags vart Jessies mobil stlen på Rex och nu har min mobil pajjat!
Fast jag hade mina aningar om att den skulle göra de så jag köpte för några
dagar sen en back up mobil för 199:- på ica! HAHA

min mobil
Här är mobilen som jag hade. Har jag hunnit ha den i ett halv år än?
Den här "skönheten" hittade jag på ica för 199:-

ica mobil
Ful, värdelös och fel märke men den går ju att ringa och skicka sms med iaf.
Får se om jag kan få min mobil lagad eller om jag ska satsa på att köpa en
vattentät jävel så Hampus får dreggla hur mycket han vill på den! HAHA

logga


Kommentarer
Postat av: ♥ Johanna ♥

haha, mobiler på ica..? visste jag inte att de hande!

Min blev stulen i lördags, man är verkligen handikappad utan!

2009-07-02 @ 15:07:47
URL: http://jojosplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0