Piano

Jag älskar den här låten!
Den är så sjukt vacker att jag får rysningar!
Lyssna och njut!



Jag spelade piano i 6an och början av 7an.
Sen slutade jag när jag och pappa flyttade till Bjurholm.
Det skulle jag aldrig ha gjort!
Piano är enligt mig det vakraste instrumentet som finns.
Sugen på att lära mig mer så fick jag en keyboard av pappa
i julklapp och jag lärde mig ett å annat på den men de avtog
igen.. (dumma jag) Nu vill jag verkligen börja spela igen.

Vill bli sjukt bra på piano.
Får nog ta upp det igen då vi har köpt hus och man får plats
med ett piano för en keyboard är inte samma sak, inte
samma kännsla.

Nån som  har ett svart blankt piano till mig?


Kommentarer
Postat av: Jessie James

hahahaa :D

2009-07-30 @ 00:46:29
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0