Shoppingrunda + Tavelsjö

Idag sprang jag och lena runt på stan.
Först några viktiga ärenden som typ banken.. (trååkigt)
å sen shopping! (kuul) *daah?* haha

Vart två par skor åt mig, ett par till Lena och en liten
söt jacka till mee! ^^ 

Älskling kom å hämta upp mig på stan å så drog vi till Tavelsjö.
Käkade middag och en ovanlig sådan!
Mamma har fått besök av sin Norska släkting som bjöd oss på 
mat ikväll. Vi åt val..  Jo alltså de stora stora däggdjuret som liknar en
jättestor fisk. En val.

De smakar inte som fisk eftersom de inte är fisk utan kött.
Råknasigt.. lite sådär småvilt-smak i eftersmaken också.. haha
De va en kul upplevelse! Hur många har käkat val lixom?
Riktigt gott var det också! ^^ Tror inte att jag har sett om det
går att köpa här i Sverige nånstans och om de finns tror jag inte
att det är billigt eftersom prisskillnaden i Norge var typ 100:- beroende
på var i Norge du köpte det.

Nä dags för myspys!
Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Jessie James

Åhh men spännande...VAL LIKSOM! hahaa :D

2009-07-30 @ 00:17:54
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sanna

Hahha shit det var fan ovanligt!

Skorna va ju skitsnygga. Måste nog ner på Skopunkten någon dag. Men först betala räkningar! :(

2009-07-30 @ 22:18:13
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0