Snart drar vi

Snart drar vi mot fjällen.
Kommer hem på Måndag så de lär nog mest kännas
som att vi kommer sitta i bilen. Men vi måste fara å visa upp Hampus
för Ronnys farfar. Har aldrig träffat han så de ska bli kul.

Mamma håller på å ringer som en orolig höna, och
jag blir galen.
"Ring sen efter vägen!" -Nej jag orkar inte med 40 frågor då jag sitter i bilen.
"kör försiktigt" -jo för de är ju jag som kör?! Ring å säg de till Ronny istället!
nä sånt där orkar jag inte med när jag ska nånstans.. jag ringer då jag har kommit
fram och ringer jag inte alls då har det nog gått åt helvete.

Måste packa klart allting nu innan Älskling slutar. (kl 12)
Vi ska försöka ta oss iväg så fort som möjligt efter han ha kommit hem.
å här sitter jag.. haha

nä usch packa packa packa..

Kommentarer
Postat av: MissCM

sv: ja, verkligen! :D jodå, jag har spanat där lite. ;D men sådana hemsidor är farliga för mig, då jag kan bli lite knäppoch beställa en massa :P haha.

2009-07-25 @ 11:30:30
URL: http://misscm.blogg.se/
Postat av: Angelica Ståhlbröst

Vad ska ni göra i fjällen då? ;)

2009-07-25 @ 13:03:50
URL: http://aaaangelicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0