utgång som slutade mindre bra

Igår fotade vi alla usa kläderna. De gick skitbra och vi hade jättekul.
Sen bestämmde vi oss för att fara ut på Rex efter plåtningen, så vi for hem
en sväng och gjorde oss iordning.

Förfestade lite hos Jessie och hade skitkul på Rex..
..tills vi skulle hem.. snacka om katastrof.
Jessies mobil va borta, stulen.
De upptäkte vi då vi skulle lämna av henne hemma.

Så jag fick fara till Rex igen och leta mobilen som ett mongo
självklart ingen lycka :( sen körde vi hem Lena och då jag väl kom hem
på umedalen så ösregna, åska och blixtra de som faaan!
Är inte rädd för åskan men slår blixt fan ner i samma område så är
jag inte så kaksig längre!

Tog av mig skorna för att kunna springa fort in. sa Hej då och Tack till Thimthim
å börja springa som en dåre. Jag klarade mig undan blixten iaf men när jag kommer in
i entren här nere så ska jag självklart halka slå i stortån och spendera 6 timmar på akuten!

Jävlig kul!

Eftersom Älskling skulle jobba idag så va Thimthim snäll å hängde med mig. TACK!
Jag har iaf pajja ett ledband på utsidan av stortån på vänster fot.
Så bandage och skena under foten i en vecka.. SKITKUL!

Vi fick fara från akuten kl 8 i morse.. Både jag och Thimthim va snuskigt hungriga
eftersom ingen av oss hade ätit på 16 timmar, så  de vart ett stop på Subway innan vi for hem.

Sen har inte nån del av den här jävla kukdagen varit bra. Varit vaken i lite över 30 timmar
och sovit.. 4? och såklart en asdryg mamma! FYFAN!

logga

Kommentarer
Postat av: dorion

svar från min gamla blogg (nogg.se/tjockis):



tror det var eleven som hade dem... men verkar inte finnas kvar, typiskt :P



http://www.eleven.se/vaskor-g734.html

2009-07-01 @ 23:44:38
URL: http://www.daredesign.se/blogg
Postat av: Lizzy

Oj, då. Lät inte allt för ball!m:S

Men bra att ni hade kul på förfesten iaf! :)

2009-07-02 @ 01:14:13
URL: http://betsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0