Valptokig!

Jag är så valpgalen som man kan bli nu!
Tror att sugen efter en valp höjer suget efter ett hus nu
eftersom jag inte vill/får skaffa en hund fören vi har hus.

Har Nästan alltid haft hund.
Första hunden va en Tax och hette Espo han vart 13 år.
Andra hunden heter Räkan (Lady) och är en Jack Russell på 8 år.
Och sen har jag haft en tredje hund, blandis som fick heta Idefix,
Han sålde jag. så han har det bra hos sin nya ägare nu. *sakna*

Finns många raser som jag skulle kunna tänka mig nu.
En schäfer har alltid stått högt upp på listan, tätt följt av
border collie och shetland sheepdog.
Älskling vill inte ha en stor hund så en schäfer är nog uteslutet
för tillfället (han kan ju ändra sig)

Men blir det en shetland sheepdog så vill jag ha en sobelfärgad!

Vill HA!
Underbart söt! VILL HA!

Men om det blir en Border Collie så blir det lite knepigare,
eftersom jag är så petig! Svart/vit men inte för mycket vitt i ansiktet
eller på huvudet, och en hel vit krage.
Lär inte hitta en sån då det väl är dags men då jag väl är där och
tittar på valparna så lär jag bli förälskad i nån av dom ändå!

Vill HA

Såååååå söta!

Så ge mig ett hus nångång så att vi kan skaffa hund!
Snälla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0