Dagen innan..

Oj! de känns som att jag har tusen miljoner saker att göra idag!
Hur ska man hinna med allt de?
Ja måste packa, å då får inte EN enda onödig grej va med i packningen!
Sen måste jag måla om naglarna. Undra om man kanske bara ska köra på fransk manikyr?
De passar ju som till allt och är sådär lagomt snyggt ;)
Måste ändå prova mitt nya vita lack från OPI ♥

Får inte glömma alla viktiga papper som ska med!
Jag har en förmåga att glömma viktiga papper.. och sen få panik när ja kommer på att ja glömmt dom!
Förutom allt jag ska göra och packa idag så ska jag klämma in att va med min son så mycket som möjligt!
Gud ja kommer dö under dom här dagarna utan han!
Fattar inte hur jag ska överleva! bläääää Han får åka med i en väska :]

Ja.. om de vore så lätt..

Nä blää.. Peppen är stor men jag hatar att packa.. för man glömmer alltid nånting! usch!
Just ja.. ska tvätta idag också! kan ju va bra att man har några kläder att packa.

Så mycket att göra..
såå lite tid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0