Aj!

Verkligen min dag idag..
Först mötet..
Sen när ja å Älskling håller på å busar här hemma
så hoppar ja upp på hans rygg, han gör nåt knas å tvärslänger
sig på sängen och sätter sig på min fot som ligger på sidan och
blir totalmos! jäklar va ont jag fick! eller har! :(

Sen satt jag vid datorn å knappra på och han får för sig att kasta Hampus
leksaksboll på datorn. Visst den är mjuk men den har en hård sak i mitten.
Självklart missar han datorn med en mil och hittar av mig rätt i fejjan..

Känner mig så älskad idag! haha
Jag har ju lätt en fri pungspark innestående nu!

Pricken över i är att vi hade städat hela vardagsrummet nu
men då kommer såklart vårat lilla monster och drar fram allt igen.

Blir nog inge iksu ikväll..
Älskling är och hjälper sin bror, vet inte när dom kommer hem.
Sen måste vi käka å sen blir det väl såklart försent igen..
Får ta å satsa på imorrondå :)


Kommentarer
Postat av: Foki

svar: Tack så mycket! :D

2009-05-07 @ 00:22:47
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0