Dagen D

Idag är det den stora dagen! Den dagen!
Vi är så sjukt peppade att kunna säga att Cloey.se öppnar idag!
En ny het modebutik på nätet!

ikväll har vi också vår första modevisning!
på Kulturnatta! kl 21.00 stora scenen i Umeå!
Kommer bli sjukt kul!
Känns jättebra att vi verkar få bra väder iaf! :)
Vi hoppas på att de kommer mycket folk!

Men för er som inte kan komma på modevisningen och de alla
anygga kläder in action får ta sig en titt på Cloey.se istället.
Vi öppnar hemsidan om några timmar!

tyget

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har kikat in cloey.se nu och vilka fina kläder ni har tagit hem och vilken fin hemsida, ett stort Grattis :) Hoppas att modevisningen gick bra den med. Nu måste jag bara bestämma mig för vad jag ska köpa :-p

2009-05-23 @ 23:16:22
URL: http://lakritstrolllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0