Heldag på stan

Äntligen hemma efter en heldag på stan.
Hampus vart lite småless där på slutet innan han somnade.
Nu har vi fått i oss mat jag är smått sugen att gå över till iksu en sväng,
men de ska vi ändå göra imorron på morronen.
Så de får nog vänta tills då.

Hampus fick jättefina kläder av mormor :)
En tigger tröja, ett par byxor och tre par nya sockar.
+ en skitsnygg keps :)
Själv köpte jag bara en annan Tigger tröja åt han.
Älskar Tigger kläderna som finns på H&M!
Underbara! :)

Blir säkert bara en film ikväll istället.
Ska försöka få lite jobb gjort men Hampus
vill inte riktigt att ja gör de.. å ingen annan verkar
vilja leka med han heller.. ?

Vars fan tog alla vägen?

Både jag mamma och Älskling bytte till Halebop abonemang
idag på stan. Sweet att gubben kommer få en mobil som funkar
överallt! Han nuvarande skitkontantkort har ingen teckning utanför Umeå!
Så åker vi ut till mamma i Tavelsjö eller pappa i Bjurholm så funkar inte
hans mobil alls. Dryygt nanting!

Nä man kanske ska ta å sätta upp dom nya gardinerna jag köpte idag?
Dags för julgardinerna att tas ner iaf! haha Seegast i världen! :P
Fast de är inget jultema på dom eller nåt så de ser inte helt sjukt ut iaf!


Kommentarer
Postat av: Anna

tack så mycke =)

2009-05-13 @ 20:18:25
URL: http://minpassion.bloggagratis.se
Postat av: Jessie James

hahaha var i helskotta haru julgardiner?! :S

jag e sämst på gardiner överhuvudtaget hahaa :D

2009-05-14 @ 01:18:24
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Anna

=) jo de går bra, men mycke man måste lära sej å tänka å så. har bara umgåtts me lite större barn förut å e lite ovan me nyfödda men man lär sej ju =) ser att ni ska flytta till hus. hur går de me sökandet? vet ronny att min pojke kommit? hoppas allt e bra me er också, du får hälsa honom också =)

2009-05-14 @ 16:46:30
URL: http://minpassion.bloggagratis.se
Postat av: Jessie James

jaaaa men smart :D

det ska jag göra! :D

pööösss!

2009-05-14 @ 19:53:23
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0