Helt slut

Trött och helt slut idag efter modevisningen igår.
Hampus också. Han sover så sött nu. Lillgubben va uppe så
länge igår, å så va vi till lekparken för ett tag sen så de är nog
inte så konstigt att han också är trött. Älskling är i full gång med
att fixa i köket. Oavsett om vi flyttar eller inte så måste de ju bli klart.

Synda bara att vi missade visningen på hus nr 4 idag.
och egentligen nr 5 också med de huset är värsta renoverings
objektet så de räknas inte enligt mig för där vill ja fan inte bo :P haha
Mer om de sen..

Kul att de va såå mycket folk på kulturnatta igår! :)
Hoppas alla kommer ihåg att gå in å kolla på Cloey.se idag!
Vi delade ut en del flyers så några borde ju komma ihåg de iaf!

Idag blir de heellugnt för min del. Mamma har farit hem nu så de är lugnt 
och ställa här hemma igen. Får väl hoppas att älskling tröttnar på
att vara dutkig i köket nångång och kommer å myser med mig istället! :]
Men tills dess nöjer jag mig gott och väl med lillsötnosen! *myys*

Kommentarer
Postat av: CASSI DA QUEEN

sv; va mkt fina kläder dt fanns på hemsidan =)

2009-05-24 @ 17:30:24
URL: http://casses.blogg.se/
Postat av: Sanna

Missade ni visningen på det där vita huset eller? :/

2009-05-25 @ 02:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0