Klä på dig...

jahapp, Älskling va som vanligt mer morronpigg än mig.
Jag vart väckt av ett "klä på dig nu vi ska ut och gå" haha
Jaahaaa? :P

Tydligen skulle han fara och jobba idag och ville hinna göra nånting
med oss innan han for :] Min Älskling är ju bara föör söt! :)

Vi tog en prommis förbi Thimthim å skrämmde upp han ur sängen :P
Hoppas han ville leka med mig och Hampus idag för vi har absolut inget
att göra. Funderar på att gå till affärn men de är inte så kul själv.
Funderarpå att baka men då måste ja gå på affärn.. ond cirkel?
Annars är det nog bara städnign som står på listan men ja känner inte
för att städa idag. Om ja skulle börja med de så vill ja storstäda och de går
nog inte sådär jättebra om jag är ensam med Hampus hela dagen..

Nä nu ska jag ta och käka frukost innan Hampegubben vaknar! :)

tyget

Kommentarer
Postat av: Emma

Jo kickar in lite nu och då på cloey bloggen. När kommer ni öppna vet ni det?

2009-05-15 @ 13:30:24
URL: http://lakritstrolllet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0