Långdag?

Gud så seg jag har varit på bloggen! :P

Igår hade jag full rulle hela dagen. :)
Efter Hampus hade fått lunch så tog jag och min nya granne
oss en långprommis runt Umedalen.
Tror vi va ute i 1½ timme :)
Passade perfekt eftersom Älskling va borta hela kvällen så jag och Lena
hann inte gå till iksu igår..

Dagens schema.. hmm massor att göra.
Vi börjar dagen med en prommis igen.
Tror vi skulle ta en sväng förbi Media Markt :)

Sen kommer mamma hit efter tandläkaren.
Hon ska ta hand om Hampus idag.

Älsklings mamma kommer också hit idag och klipper han.

Sen ska väl jag och Lena passa på att springa över till iksu då
medans vi väl har barnvakt :P hehe

och sen vid 5 tiden far vi och kollar på två hus som har visning idag! ^^
PEPP! Vi är så sjukt sugna på hus så de finns int!

Nu blir de fika å myspys me pojakrna ett tag.. :)
Sen ska ja uppdatera lite bilder och gå med i Jessies tävling! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0