Seeg

Underbar dag men jag vaknar med ont i huvet
och är allmänt seg idag. usch

Har varit seg här på bloggen också.. tråkigt ju..

Jag hur som helst.
Har uppdaterat Cloey  -bloggen nu på morronen.
Efter min extremt långa sovmorron :P
Så där kan ni läsa om hur mötet med modellerna gick,
å lite mer :)

Jag och Älskling va och kollade på de 3e huset i Hörnefors.
Så nu har vi sett alla. Såg bra ut. Visst rymms vi men om du får välja
ett hus med 3 sovrum eller ett med 6 sovrum?

Men de är ju inte svårt att räkna ut att de mindre är billigare i driftkostnad osv.
Till och med märklaren sa de "de kommer inte skilja många kronor i månaden
om ni jämför med lägenhten som ni har nu"

Nä sant.. de enda som drar iväg är väl att pendla in till Umeå varje dag.
Men de kommer ändå kännas som att åka ultrabuss när Botniabanan
blir klar!

Aja ja skriver mer om husen sen.. annars kommer ja sitta här hela dagen och
missa all sol!

Älskling jobbar på bilen.. Undra om han har tid att gå med mig till
affärn sen? hmm.. frukost först!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0