Tråkspel

Idag har vi nästan hunnit med mycket.. haha nejnej
Men jag och mamma gick över en sväng till iksu iaf :)
å sen en prommis över till Media Markt.

Sen fick man de lite lyxigt också!
Mamma tvätta åt oss! :) De är nice!
Synd bara att vi inte hann städa resten av lägenheten
medans hon va här. :P aja en annan gång haha

Jag trodde att de skulle bli film ikväll men ikket.
Hortan å Thimthim kom över med en massa follisar,
så nu sitter dom och spelar hockey.. skiitkul..(?)
Sämmre spel får man ju leta efter.. :P

Ja jag fick då iaf lite godis :)
Så ja kan väl sitta här med datorn i knät och
se trevlig ut ett litet tag till :P
Sen tror jag att de blir lite tv för min del hehe

eller typ nu :P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0