Vattenkokare.

Jag vet inte om jag håller på att bli galen eller om
jag har listat ut problemet..?
Minst en gång om dagen då man inte poppar musik vid datorn
så hör jag ett *klick* ljud ifrån köket.

Jag tror att jag har kommit fram till att det är vattenkokaren som klickar!
Nån fler som har en vattenkokare som spökar hemma? haha

Spelar ingen roll om jag använder den varje dag eller låter den stå i
flera dagar.. den gör alltid dedär klick ljudet och vaad är oddsen att jag
i stort sett hör de varje dag?!
Och hur många gånger om dagen klickar den då jag
inte hör den?!

haha sjuukt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Har vattenkokare, men den är oanvänd;)

2009-05-07 @ 21:00:26
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0