Ebay förstör min nattsömn

Igår känndes det som vi satt uppe hela natten och shoppa på Ebay.
Men så går de väl om man tar på sig lärarrollen för de små stackarna
som inte förstår sig på Ebay ;) haha Nej nej..
Vi kommer snart att få hem massor med härliga, roliga saker!
Synd bara att leveranstiden är litt längre från andra länder. :P

Nu ska ja bara lösa mysteriumet med vilket bankkort de kommer dras från.. haha

Pojkarna har redan farit iväg.
Sitter här ensam med min tekoppe.
Ska snart börja måla kvistlack på alla miljoner kvistar i vardagsrummet.
Jäkla kvistar.. Dumma panel! Helst av allt vill jag bara slite bort skiten!
Men de är nog inte så smart eftersom jag inte har en aning hur det ser ut under.
Kanske är jättemycket jobb där. Så de blir nog enklast att bara måla.

Nu drar vi igång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0