Första dagen för lilleman!

Hampus första dag hos dagmamman gick förvånansvärt bra!
Han va inte alls så blyg som jag trodde att han skulle vara ^^
Helt chokad över det stoora lekrummet vart han och att de hade
två underbara katter som man fick klappa utan problem!
Jättekul! 

Imorron får pappa köra dit oss innan jobbet så jag bara behöver GÅ en
väg! Det va såå uppfriskande att gå ca 3+3 km i regn å blåst..
Speciellt hem! uppför hela  jävla vägen, motvind, dyngblöt om fötterna
och de vräkte ner! Sen vart jag JÄTTEGLAD på de idioter som absolut va
tvugna att ha på helljuset så jag inte såg ett piss av vägen!
Missade du min grymt snygga reflexväst ELLER?!

Jag ska fasen starta uppdrag "pimpa barnvagnen med reflexer så den ser
ut som en fukking discokula när en bil passerar
!"

Nån som har en reflex över?




Nu har vi gjort ett ryck igen!
Fått upp lite gardiner å shit ^^ Mycket mer hemtrevligt!
Har kommit på att jag måste köpa en rackarns massa
fönsterlampor å sånt.. tror jag tar med mig min Lamp-expert
Lenaa för de uppdraget ;)

Undra om de blir nå soffmys ikväll?
hmm bäst jag kollar så jag inte missar nånting!
Tror nästan älskling har fastnat nere i källaren?


Kommentarer
Postat av: Sanna

Va kul att det funka så bra! Mindre kul med vägen dit och hem :S Du få köpa en billig skoter till vintern och lacka den rosa:P

2009-11-03 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0