Från naglar till att måla hus?

Jag vill köpa hem en massa nagel grejer!
Stickers, glitter, penslar, stenar, pärlor osvosv..
Finns hur mycket som helst!

Men När ska jag hinna använda allt?
Jag har ju hur mycket nagelshit som helst som bara ligger där
och väntar på att få användas! Suck..

Men de lär ju bli bättre då Hampus börjar hos dagmamman på heltid!
Fast då ska ja börja måla om! Peppeli pepp för det också!

Färgen är köpt! kommer bli Antikvita väggar med en väldigt lila fondvägg.
Jag kommer börja måla den gräsliga panelen som är runt hela vardagsrummet
och sen fondväggen, alla lister och foder runt dörrar och fönster (som är grönt?!)

Men eftersom vi har typ 5m i takhöjd så måste ja nog hyra en byggställning för att måla
hela väggarna! sjukt högt till tak har vi!

Oj haha från naglar till måla om huset.. tokigt.. Ja man kan väl säga att jag är
riktigt peppad på både det ena och det andra!
Vill verkligen måla om här hemma och jag vill verkligen gå en nagelkurs så att jag
kan ALLT om nalgar! Jag gillar ju som att pillra å greja på!

Sminkkursen får nog vänta ett bra tag till men den SKA göras iaf!
Vi får se hur fort Cloey växer och växer också ^^ Vi har ju en hel del stora
planer för vårat Älskade lilla företag! ♥

Undra om jag ska ta å tjuvshoppa lite nu höhö ^^
Mamma är ju ändå skylldig mig typ 200 som inte Älskling har
en aning om att vi ska få tillbaka ;) sneaky sneaky oooyes!

Tjing så länge! ^^

Kommentarer
Postat av: olatidman

hahaha:)

2009-11-11 @ 13:14:34
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: jessie james

å så hoppas vi på att han ALDRIG läser bloggen ^^

haha :D

2009-11-11 @ 16:41:53
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Sabina

Ja det var superkul verkligen :) Har gått en utbildning via Face Stockholm här i Malmö

2009-11-11 @ 20:44:54
URL: http://missmalmberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0