Gult + grönt = färgblind?

Kom nyss hem.
Camilla kom hit vid halv 2 och har varit med oss hela dagen! ^^
Kul med lite sällskap men ja kännde mig lite efterbliven idag..

Vi va ute å åkte pulka med Hampus å snurrade runt huset lite.
Käkade lunch å sen kom mamma å hämta oss för att vi skulle
fara till henne och äta middag :P Tacopaj *mmm*
Sen vart de bara tv å slötider..

Nu har vi kommit hem allihopa och jag vart så eggad på att få börja
göra om här hemma så de vart några hål mindre i väggarna då jag
kännde mig sugen att pröva spacklet vi köpte. Dock räckte den där
lille tuben inte speciellt långt då jag redan har använt upp halva till en vägg..

Man kan ju undra hur fan de har hängt tavlor osv på den där väggen..
Spikhål överallt! och då menar jag överallt också! :P

Imorron ska Ronny ta Hampus till dagmamman och jag ska inte hämta min
lille prins fören kl 14.30! Shit ja kommer typ att dö här hemma..
Antingen kommer ja jobba ihjäl mig eller sova ihjäl mig.. Jag hoppas såklart
att jag hittar peppen och kliver upp då dom far och börjar jobba direkt!

Vill verkligen INTE ha gula fula väggar längre.. ! Seriöst..
Vem målar typ världens största vardagsrum i två olika gul-färger,
och betsar alla lister och foder gröna? Vilken färgblind stackare har lyckats med
detta? Får jag äran att träffa denne person kommer jag nog bara skratta rakt ut..?

Mamma hittade nå  helschyssta lampor på återvinningen idag :P haha
Två fönsterlampor och två spottar som har fungerande lampor i sig..
Kanonbra ju! ^^

Nej! dags att hoppa isäng nu så jag inte sover bort hela dagen imorron!
Ring å väck mig! :]

Kommentarer
Postat av: jessie james

Smaken är som baken kinn. Jag skulle aldrig välja rokoko möbler tex ;P

2009-11-11 @ 23:32:13
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0