Hemma igen

Jag och Lilleman kom nyss hem från dagmamman.
Vi var inte där så länge idag heller, men imorron ska vi
vara på bygdegården och träffa alla andra dagmammor i byn
+ alla barn som de har! ^^
De brukar bara där på Torsdagar och Fredagar.

Och på Fredag ska jag få lämna han där själv några timmar!
Hoppas de kommer gå bra för min lille gubbe! :]

Älskling kommer inte hem efter jobbet idag för de ska ut å käka gåmiddag med
jobbet. De skulle bjuda på varmrätt och efterrätt så de är ju klart att han ska gå!
Men då är det också klart att jag får vara lat! Så ja ringde mamma som kommer
hit och hämtar upp oss om ca 2 timmar så vi kan äta middag hemma hos henne! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0