Jag ville också se Pink!

Väntar på att Älskling ska komma hem nu.. han slutade 5 istället för
det vanliga kl 6.. skönt att få hem gubben lite tidigare vissa dagar!
Måste ju ändå va drygt för han att köra mycket längre till och från jobbet
än förut.. men det är väl offringar man får göra om man köper hus :P

Hampus har varit hemma idag och ska vara det imorron också, dagmamman
han går hos nu skulle visst fara och se Pink i sthlm! inte allt fusk NEJ DÅ!
Jag ville inte se den inte! nej nej haha ^^

Det blir typ rester idag.. så lat är jag haha
Men de måste man få vara ibland! Men helst bara ibland då.. :P

Nä dags att hitta på nåt innan Hampus hoppar sönder min nya dataväska.. !
Uppmärksamhet.JA :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0