Julpynt!

Jag har julpyntat lite idag ^^
Fast de va inge lätt när Hampus dök ner i lådan en miljon gånger snabbare
än mig och lyckades förstöra två av mina stora röda julgranskulor.. suck..
Dom studsa ju roligt när man kasta dem i golvet.. Knasunge..

Skulle få fler adventsstakar av mamma sen iaf ^^ då kan vi ju ha
några där uppe där det är så mörkt och trist just nu! ^^
Jag gillar att julpynta! Ska fara hem till Bjurholm och sno pappas julgran
också! Han skulle ändå  inte sätta upp den och den vi har är inte alls lika
stor som den vi ha hos pappa.. Tror den va typ 270 hög ;)
Vi har ju ändå högt till tak här så varför inte! Uppe på vinden i Bjurholm gör
den ändå ingen nytta! ^^

Fast jag är inte peppad inför julklappar osv.. bara så ni vet..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0