Kortdag

Idag är det kortdag för båda mina älsklingar!
Jag och lilleman va hos dagmamman från 08.15
till 12 ungefär ^^
Och Älskling slutar kl 5 istället för 6, inte för att de spelade såå
stor roll eftersom han har massa shit å göra i stan innan han kommer hem.

Men Hampus har fått middag och kan då förhoppningsvis somna tidigt ikväll..
Om inte vi var så klantiga att somna då vi kom hem! guuus så less..
Efter våran lilla promenad från dagmamman på ca 3 km så somna vi båda två i sängen,
3 timmar vakna vi båda två och är helt veck..
Jag har alltså legat och sovit, drömt att jag har suttit vid datorn och jobbat, lagat mat
osv osv rullat på som det skulle ha gjort å så vaknar med sprängade huvudvärk i ett
jättemörkt hus! KUL

Ja va helt lost! Va fan läskigt! Allt känndes så verkligt i drömmen!
Nu har jag iaf lyckats stoppa in en tvätt i maskinen så Älski får nå
rena mjukisar! ^^

Haha hampus leker med  tvättställningen! värsta kojjan just nu när sängkläderna hänger där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0