Kvist rackare! 2


Beckers Klistlack. Ska målas på ALLA kvistar som är på panelen eftersom den
ska målas vit och annars finns det risk att kvistarna börjar "blöda" och det blir då
bruna ringar på min nymålade vägg!

Vi tar det säkra före det osäkra!


Bild på panelen. Hyllan ska bort men jag fick inte ens bort skruvarna..
Vars håller gubben hus när man behöver han? Ja lär ju bli less å karate kidda
bort hylljäveln från väggen!

Men här ser ni iaf att de är ett ANTAL kvistar på varje planka..
De ska målas TVÅ gånger.. woopdidoo!


Ursäkta röran.. Vi renoverar! haha
Här är en liten överblick på hur stort rummet egentligen är.
Där uppe till höger om pianot fortsätter rummet några meter också..

Typ såhär mkt mer.. länst till vänster ser ni pianot.


Med tanke på hur segt de gick att ladda upp bilderna här så tror jag
att de är dags för varv nr två. Kanske har en halvt färdigmålad panel
då Älskling kommer hem? ^^
Hade ju inte varit fel, men de fattas väl bara att jag inte får upp färgburken!
haha

Nej måla måååla!
sen frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0