Men braa

Älskling for  iväg till jobbet och lämnade av Hampus på bygdegården
innan, så de va bara för mig att börja spackla å greja igen.
Mitt uppe i allt så ringer Älskling (han har inte tekning förens i hissjö)
och säger att han inte fick med sig nån tutte till Hampus.. så jag var
tvungen att prommenera hela vägen dit ändå! poop Jag som just hade kommit
igång!

Mamma kommer snart hit och hjälper till! Så förhoppningsvis så slipper jag gå fram
och tillbaka för att hämta lilleman igen :P
Spacklet tog såklart slut också.. Kan iaf måla en vägg när de har torkat och efter ja ha slipat!

Sen blir det att måla panelen! bort med den hemska träfärgen!
Den är typ ljusbetsad så den är inte nån hemsk hemsk furu iaf!

Ful Furu!


Man måste ju bara älska Simon & Tomas!

Nej back to work! ^^
Det gula ska bort!

Älskling jag måste ha mer spackel!
Är du söt och köper det på vägen hem? *Puss*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0