När får vi skorna?

Va det någon fler som var på Skopartyt som Nelly hade på Invito förra månaden?
Vi va 5 kompisar som var dit och vart lovade ett par skor och att de skulle skickas
hem inom två veckor.
Nu en månad senare har jag varken fått några skor eller hört från dom, så jag vart
less på att vänta.

Jag skickade iväg ett mail till Nelly för att kolla vad det är som händer.
De ja fick till svar första gången var en annan mailadress till nån som tydligen
hade hand om det där.
Skicka iväg samma frågor till henne och fick de här svaret:

Hej Kinn.

Jag ber om ursäkt att de som håller i festen lovat att skorna kommer hem inom två veckor. I vissa fall är det så, men på lappen ni fick fylla i står det att vissa styles kommer att dröja, upp till tre månader att få hemskickade. Detta är för att de är kommande kollektioner och vissa är under produktion i Kina! Den sko du har valt, Rimini är en av dessa skor. Vi vet i nuläget inte när de kommer in i lager, mer än att det är efter nyårskiftet. Då skickar jag hem dem till dig!


jaha.. Inte för att nån av oss läste det på lappen som vi fyllde i men tack för att vi inte är bortglömda..?

Knas..


Kommentarer
Postat av: cicci

sååååå dåligt!

2009-11-26 @ 14:58:15
URL: http://ciccimodel.blogg.se/
Postat av: Pia

Haha, får göra lite smygreklam för er. ;)



Åh, vad härligt. Jobbigt när barn är sjuka för dom blir så griniga då och man tycker bara synd om dom. Kan vara skönt att få det gjort, har ni mycket kvar att renovera?

2009-11-26 @ 15:27:49
URL: http://piamarica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0