planering?

Nu är min Älskling hemma!
Maten är på G och Hampus vill inte sova som vanligt! :P
Men men jag la han igår så ja slipper de idag ^^

Ikväll blir det nog lite planering inför helgen.
Grabbarna ska hålla på nere i källaren och bygga nån vägg,
Jag ska väl ta hand om Hampus och så.. jobba lite typtyp..
Sen på Måndag ska hampus till dagmamman och stanna där på morronen
å sen hämtar vi han mitt på dagen nångång och drar in till stan för lite
shopping! ^^

Nu måste ja kolla om maten är klar! tjo!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Själv blire nattjobb hela helgen, men det känns lite bättre nu när jag har bil och kan köra dit! Plus att jag kan ta en sväng på Expo och Strömpilen :D

2009-11-05 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0