Presenter ^^

Har ju glömt de!
Min Älsklings gubbe komme hem med lite saker åt mig
för några dagar sen!
Bland annat en dag- och en natt-kräm av märket Cliniderm,
ett lippgloss och några ansiktsmasker!


Och med "några" så menar jag typ 7 av varje hihi.
Såg nu på apotekets shopp att dag- och natt-krämen går på över
200:- styck.. sinnes vilka priser dom har! :P

Men nog är man väll kanske väl förtjänt av lite ompyssling efter
att ha fött en unge i samma veva som man startar ett företag och letar hus,
och tillsist flyttar och börjar planera som en galning på vad man ska renovera
först! Allt under ett års tid.

Vi har kommit långt Älskling!
Älskar er! ♥ Puss


Mina ÄlsklingsÄlsklingar! ♥


Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh va lyx! Du har tur du, min kräm va slut så jag måste leta vidare, men jag kanske ha så tur att den till och med finns på Puls?

2009-11-04 @ 23:17:06
Postat av: cicci

söthampus :)

2009-11-05 @ 18:52:11
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0