“Bobby spottade på mig”



När Whitney Houston nyligen gästade talshowdrottningen Oprah Winfreys program talade hon öppenhjärtigt ut om sitt förhållande med exmaken Bobby Brown. Det kröp ur sångerskan att han var allt annat än lätt att leva med och att han bland annat hade stora svårigheter med att hantera hennes framgångar.


— Jag tror att det händer något inombords hos en man när deras kvinna har mycket kontroll eller är väldigt kända, berättar hon och avslöjar att Bobby var väldigt avundsjuk på henne.


Avundsjukan ledde till att Whitney ständigt misshandlades psykiskt av sin man. Särskilt elak var han när han var onykter. Sångerskan berättar om ett av hans utbrott som inträffade efter att hon ordnat ett födelsedagskalas för honom.


— När vi kom hem spottade han på mig. Han spottade verkligen på mig. Min dotter kom ner för trappan och såg det. Jag växte inte upp med sånt och jag förstod inte varför det blev så – att han kände så mycket hat för mig när jag älskade honom så mycket.


Trots Bobbys uppförande fortsatte Whitney att älska honom – till och med när han var otrogen mot henne.


— Det heliga äktenskapet är en väldigt allvarlig grej för mig. Jag tänkte hålla mitt löfte. Jag var aldrig otrogen. Det enda jag gjorde var att ta droger… Jag försökte ta bort smärtan, säger hon.


Med en sån man kanske det inte var så konstigt att hon börja
med droger och kasta bort sin kariär?
Vad gör man när den man älskar inte vill leva det livet
man har byggt upp för sig själv?

Helt sjukt hur saker och ting kan sluta.

Taget från msn.se


Kommentarer
Postat av: maddie

Usch stackars henne! såna män är för äckliga :(

2009-09-15 @ 23:45:30
URL: http://princessmaddie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0