Börja packa?

Dumma väder!
Hatar sånt här kasst väder. Kan inte vara ute så får ja ont i huvet.
Hampus blir grinig också.. hjälper inte direkt mitt lilla huvud.

Vi va iaf ute på en liten prommis medans mäklaren va hit och visade upp
lägenheten för ett par som skulle kolla läget åt hans mamma.
Jag träffade dom när de gick till bilen och då fråga de när vi kan flytta ut
så den här gången håller vi verkligen tummarna på att dom inte ändrar sig!
Mäklaren skulle ringa på Måndag! Så de blir en dryg väntan!

Jag vill börja packa! :P haha

uuusch Hampus står och gnisslar med tänderna.. *ryser*
nu står han bara och grinar för att ja titta på han.. haha asså hur
ska han överleva på dagis? en hel dag utan att jag tittar på han?! haha

shit.. jag behöver verkligen en hel dag för mig själv.. hittills har det bara blivit
när vi ska ut på krogen eller liknande.. och efter en kväll på krogen känner man
sig inte direkt utvilad heller.
Hoppas mamma packar sig hem från Norge snart så hon kan ta han!


Kommentarer
Postat av: Lina

Du kan dumpa trollungen här nån dag i helgen om du vill så du får vila dig lite! :)

2009-09-26 @ 01:15:25
URL: http://evalinamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0