Det kliar i fingrarna!

Älskling hade fått ett samtal av tanta som äger huset som vi vill köpa,
dom hade tydligen redan flyttat ut och huset står helt tomt.
Nä för då när man får veta de börjar det inte alls att klia ännu mer
i fingrarna! Nej då! Inte alls!

Jag har en miljon planer för det där huset och det kommer att förvandlas
till mitt drömhus! Helt sjukt va mycket man kan planera ihop innan man
ens har flyttat in. Jag har sett bilder och varit dit två gånger och ändå
känns det som att jag kan huset utan och innan!

Så nu hoppas vi bara att vi blir av med våran lägenhet och att banken är
snälla med oss så vi får ett nytt lån snabbt som tusan!
Jag vill flytta innan vintern kommer!

På Måndag kommer förhoppningsvis vår lägenhet upp på Hemnet!
På Torsdag hoppas vi på en allmän visning!
Och efter det så hoppas vi att den är SÅLD!

Nån som vill köpa en ljus, fin och till större delen renoverad 2a på 70 kvm
på Umedalen i Umeå? ^^ Kom igen...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0