skor + bälte = sant

Hittade ett litet fynd idag på stan.
Ett till par skor såklaart! ^^


Hela 49:- på Skopunkten!

Camilla hittade tre par skor! Fan ta henne att hon in te har samma storlek på fötterna som
jag har eller så kan vi skylle på min mamma stofot.

Varför har jag baaara kompisar med skostorlek 36-37? sinnes..

Camillas nya skor! ^^
   
399:-  /st för stövlarna och 249:- för de andra söta ^^
Jag vill också shoppa tre par till skor! Men jag måste bygga min feta walk in closet
i huset först! ;)

Mitt nya rosettbälte ♥

Finns på Monki för 80:- om inte jag tog den sista ^^

Älskling måste fasen sluta lämna sitt visakort till mig.. fyyy mig ^^




Kommentarer
Postat av: cicci

vilken töt rosett :O

2009-09-26 @ 18:50:27
URL: http://ciccimodel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0