Dumma posten

Posten står inte med på min julkortslista längre!

När jag fick posten imorse så va jag inte så förvånad att
vårat paket inte hade kommit än eftersom jag hade spårat det
igår och då vare i typ Ånge.. eller nåt..

Gick ut på en prommis och när jag kommer hem ser jag den underbara lille
lappen ligga där mitt på golvet! SWEET! Paket!
Fick ringa till Älskling och be han hämta ut det på väg hem från jobbet..
självklart skulle han va gullig och göra det! ♥

men suck.. såklart glömmer han totalt bort det och kommer direkt hem..
Jag skickar ut han igen å han kör hela vägen till posten bara för att få veta
att det är stänkt.. Turen är inte på vår sida alla gånger inte!

Imorron blir det jobb jobb och jobb.
Jessie ska vara en ängel och ta hand om lillmonstret ^^


Kommentarer
Postat av: jessie james

Yeey monster bus! :D

2009-09-30 @ 00:34:55
URL: http://jessiemodell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0