Men kul..

Jag och Hampegubben va ute å gick å hade jättekul.
Sparka på kottar, käka lite barr, sopa vägen å sprang fram och tillbaka
sen ringer Älskling och säger att de hade blivit nåt fel med hans schema
så han slutar inte alls kl 14 idag så vi kunde fara iväg till Bjurholm, utan
klockan 18 som vanligt.. så de sög typ hur mycket som helst..

Visst han får jobba å det är bra men vafan.. så kul äre inte när
man redan har dagen planerad för en massa kul å så blir inget av det av..
Dagen började bra men jag tror inte den kommer sluta lika bra.. CRAP!

Ringde till pappa och berättade om min finfina idé men den gillades inte
direkt lika mycket som jag hade hoppats.. Crap igen..

Jag och lillgubben ska bada sen iaf.. de blir roligt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0