Saker som jag längtar till

Igår satt jag och Älskling och snacka om när vi ska flytta osv.
De sänkte inte direkt peppen att vi nån gång ska flytta.
Att vi har ett tomt hus som står och väntar på oss.

Men vi måste få sålt lägenheten och få lån från banken först.

Saker jag längtar till!

- Kommer bli så sjukt skönt att få plats med allt vi äger och har!
- Att kunna öppna bildörren hur jävla mycket jag vill utan att spöa
grannens bil! och att kunna packa i bilen utan att måsta parkera om
den först!
- Att kunna gå ut på gården med Hampus utan att det all allmän plats.
- Att slippa betongväggar och vara kapabel till att sätta upp tavlor och
lister mm själv!
- Att få leva om lite efter kl 10 utan att ha grannarna bankandes på dörren.
(fast våra grannar är jättesnälla.) men ändå..
- Att kunna skaka dammiga mattor osv från ballkongen utan att de far in
till andra!
- Att slippa bära ner grillen bara för att man inte får grilla på ballkongen.
- Att slippa den dryga brevbäraren som alltid väcker/skrämmer Hampus när
han slänger ner posten i brevinkastet i dörren.
- Att kunna ha hund.
- Att känna att man verkligen trivs.
- Att kunna påbärja projekt utan att behöva städa undan varenda liten pryl.

Den där listan kan bli väääldigt lång.. men ja orkar inte mer ikväll..
Fick som sagt rätt ont i huvet för ett tag sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0