Frukost

Hmm jag tror Älski åt en bit kladdkaka till frukost.. Hittar inga spår av att han har ätit nåt annar.. haha sneaky. Jag är iaf lite nyttigare med Scones och en kopp te ^^ Sjukligt irriterade ont i huvet idag. Dagen började med att jag skulle kliva upp och vara duktig å börja måla så de va gjort, men ja låg och drog mig tills älsklingarna skulle fara å så kom dom upp som vanligt å skulle säga hej då :] Då hinner ja bara vända mig om så skallar hampus mig. Otroligt skönt.. Ganska glad att jag inte ser ut som Quasimodo för han hittade av på utsidan av ögat farligt nära ögonbrynet.. fyfan.. Så nu känns det som att nån står och slår mig i huvet med en stekpanna varje gång jag hostar.

Men idag äre jobb och målning som gäller. Vill helst bara gå å lägga mig så de känns lite tugnt..

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Svar: hihi ja det var en glad överraskning ;D

2010-04-06 @ 12:35:51
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0